چه قرصی در هفته ی من میتونم بخورم برا سرماخوردگی

۳ پاسخ

هیچی فقط استامینوفن ۳۲۵

منم سرماخوردم.با دکتر صحبت کردم.عفونت داشتم گف آموکسی سیلین هر ۱۲ ساعت.شربت دیفن هیدرامین ساده.قرص سیتریزین شبی یکی اگه ابریزش داری ک من استفاده نکردم.و سرماخوردگی سیم‌پرگناکلد.اینارو ب من گف.البته من فقط آموکسی مصرف میکنم و دیفنم در حد خیلی کم مث دیشب ک سرفه م زیاد شد

استامینوفن ۳۲۵

سوال های مرتبط

مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۲ ماهگی
مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد