سردردم چه قرصی میتونم بخورم؟

۷ پاسخ

شیاف یا استامنفون ساده

شیاف دیکلوفناک عالیه

اگ سزارین بودی سردردت برای امپول بی حسیه. نسکافه بخور سردردت خوب میشه

استامینوفن ساده

استا ۳۲۵

پروفن

تو شیردهی نمیدونم شاید همون شیاف دیکلوفناک خوبه

سوال های مرتبط

مامان آنیسا و آوینا😍 مامان آنیسا و آوینا😍 ۴ ماهگی
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 روزهای ابتدایی تولد