۴ پاسخ

برو دکتر حتما

من از ماه ۸ همش اسهال چند دفه بستریم شدم الانم روز درمیون اسهالم

اره من ماه اخر فقط اسهال بودم دکترمم فقط شیاف پروژسترون داد واسه درد زیر شکمم

سلام نه اسهال اگه ی دفعه و‌بی دلیل بوده اعلام خطر زایمان حتما برو دکتر چکاب شو

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی
مامان 🧿💖🤲 مامان 🧿💖🤲 ۳ ماهگی
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی