۷ پاسخ

کاش منم حامله بودم من دم کرده نعنا و اویشن خوردم دردم گرفت ولی کم

دکتر من ک گفت تاثیر داره،ولی من هر راهکاریو امتحان کردم اما تاثیر نداشت بستگی ب بدنت داره

اره عزیزم

سلام آره عزیزم من الان تو 38 هفته ام دکتر گفته گل گاو زبان با زعفران دم کنم هر روز بخورم

نمی‌دونم والا
منکه فقط ورزش میکنم و پیاده روی

دقیق نمیدونم عزیزم

فکر کنم دهانه رحمم رو باز میکنه 🤔

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا ۴ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۷ ماهگی
مامان حسنا گلی💕🥺 مامان حسنا گلی💕🥺 ۷ ماهگی