۱۱ پاسخ

تخم شربتی و عرق کاسنی بخور
من خوردم دردام شروع شد با شیاف گل مغربی

جفت رو جدا میکنن
نکنیییی

نخور یوقت خونریزی نکنی

نه نخور به نظرم خالم برازایمان که رفته بودغذابرنج زعفرونی خورده بوذقبلش ماماعه گفته نباید میخوردی نمیدونم چرا

دمنوش به دانه بخور خوراک بامیه یا دمنوش تخم کتان روغن مالی کمرو شکم با روغن بابونه اینا برا از هفته ۳۸ به بعد خوب
خوردن روغن کرچک ۶سی سی همراه سالاد یا سوپ تحریک نوک سینه ها به مدت ۱۰ دقیقهو ۲۰ دقیه استراحت ۵بار تکرار کن بوییدن پودر جُند بیدِستر. ماساژپرینه با روغن بادام شیرین این چیزا رو یه ماما همرا ه که طب نوین خوندن بهم گفته بودن

برای شروع درد زایمان نخور احتمال مدفوع کردن بچه تو شکم زیاد می‌کنه

شربت زعفرون درست کن بخور عالیه منم می‌خوردم

بستگی زعفرونت اصل باشه یا نه
اگه مغازه ای باشه که همش رنگه تاثبر نداره
ولی از جای مطمئن یا کشاورز خریده باشین خیلی قویه
مامان من تو شله زرد ریخت خورد به خون ریزی ا شدید افتاد البته هفتش کم بود شما حتما زایمان میکنی

منظورتون بخورین درد زایمان شروع بشه؟؟؟؟

نه هیچ تاثیری نداره من درس کردم خوردم هیچ‌کاری نکرد

برا درد هیچی تاثیر نداره... مگر گاز بیحسی...
یا اموزش ببینی

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری