چیکار کنم زایمان کنم زعفرون دم کنم بخورم؟

۸ پاسخ

نه نخوررر خیلی خطرناکه ممکنه جفت جدا بشه خونریزی کنی

شیاف گل مغربی بزن
رابطه بدون جلوگیری داشته باش

زعفرون همون موقع زایمان خوبه.. وقتی دردت گرفت که راحت تر بزایی.. الان زیاد خوب نیست

میگن رژه ای راه بری هم خوبه اره؟ 😂

رابطه بدون جلوگیری خیلی جوابه من با همین روش زایمانم زود اتفاق افتاد

اگه مشکل خاصی نداری و پزشکت نزدیکی بدون حفاظ رو منع نکرده نزدیکی داشته باشید با پیاده روی برای من جز این دوتا هیچی جواب نداد از ۴۰ هفته هم گذشتم

منو‌زیر و زعفرون بهم دادن خوردم جفتم تیکه‌پاره شد اورژانسی عملم کردن

نه زعفران خوب نیس الان قبل زایمان بخوری
دکتر به من گفت خونریزی زیاد میکنی بعد زایمان

سوال های مرتبط

مامان دلوین🧸🍯 مامان دلوین🧸🍯 ۱۲ ماهگی