ازچن هفته هی بایدرفت nst

۶ پاسخ

من هفته ی 36 برای چکاب رفتم مطب دکترم انجام داد برای اطمینان

هر روز نباید رفت ب من گفتن هر هفته از 38هفته ب بعد

هفته آخر روز درمیون آب دور جنین و ضربان قلبش رو چک میکنن. من سر دخترم تا 41هفته زایمان نکردم، روز در میون میرفتم برای چکاپ. خود دکتر و بیمارستان میگفتن

35 هفته هر هفته

وقتی حرکت کم شد یا درد داشتی برو

واسه چی هی بری ان اس تی وقتی مشکلی نداری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آوا مامان آوا ۷ ماهگی
مامان سامیارونینی❤ مامان سامیارونینی❤ ۱۱ ماهگی