بچه ها تو هفته من کاچی خوبه

۷ پاسخ

من دوروز تاخیرم دوستان روز موعد ازمایشم منفی شد و کلی اعلایم دارم سینه هام انقد درد میکنه شب ک میشه میخاد بترکه ترشح دارم سرگیجه میگیره منو گاهی و پریود نمیشم امکانش هست زود رفتا باشم لقاح دیر بگیره

اره باعث سقط میشه😑

🙄😐😐😐

اصلاااا

نه اصلا

نه اصلا گرمیه دهانه رحم رو شل میکنی
کاچی رو بعد زایمان میخورن که رحم رو تمیز کنه بیاره تو بزار برای اون موقع تو الان باید دنبال چیزایی باشی جای نی نی رو سفت کنی

نه نباید بخوری فک کنم

سوال های مرتبط

مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان نمیدانم هنوز مامان نمیدانم هنوز هفته هفدهم بارداری
مامان پناه 
🤰 مامان پناه 🤰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تیارا🩷🌸 مامان تیارا🩷🌸 هفته بیست‌ونهم بارداری