من دوروز تاخیرم دوستان روز موعد ازمایشم منفی شد و کلی اعلایم دارم سینه هام انقد درد میکنه شب ک میشه میخاد بترکه ترشح دارم سرگیجه میگیره منو گاهی و پریود نمیشم امکانش هست زود رفتا باشم لقاح دیر بگیره
اره باعث سقط میشه😑
🙄😐😐😐
اصلاااا
نه اصلا
نه اصلا گرمیه دهانه رحم رو شل میکنی
کاچی رو بعد زایمان میخورن که رحم رو تمیز کنه بیاره تو بزار برای اون موقع تو الان باید دنبال چیزایی باشی جای نی نی رو سفت کنی
نه نباید بخوری فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.