دخترا جز هندی میشه تو ۸ هفته یکم بخورم تو غذا ریختن تو کاچی ؟؟

۳ پاسخ

کلا کاچی خوب نیست نخور عزیزم خیلی طبعش گرمه واسه همین بعد از زایمان میدن به خانوما

کاچی که خوب نیست عزیزم

نه طبعش خیلی گرمه

سوال های مرتبط

مامان الوچه‌مامانش مامان الوچه‌مامانش ۳ ماهگی
مامان جوجه 🥺❤️ مامان جوجه 🥺❤️ هفته چهاردهم بارداری
مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان .... مامان .... هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فسقلیا مامان فسقلیا ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان panah مامان panah هفته شانزدهم بارداری