کاچی تو بارداری میشه خورد؟

۱۰ پاسخ

کاچی اصلا خوب نیست در بارداری
بعداز زایمان میخورن کاچیو که هرچی توی رحم مونده بریزه بیرون

من داداشم که فاصله امون باهم کمتره بیشتر باهم همبازی بودیم تا اون یکی

پامیشم درست میکنم در حد یکی دو قاشق میخورم🤭

نچ نخور

ممکنه چون گرمیجات داره حساسیت بیاره براش.
گفتی کاچی خودم هوس کاچی کردم☹️

گرمیه فک نکنم خوب باشه.

خوردن کاچی توی بارداری چون طبع گرم داره خوب نیست.مخصوصا توی هوای گرم

کم بخور گرمیه

نه گلم. گرمه. مخصوصا سه ماه اول اگه هم. هوس کردی یکی دو قاشق. بخور .

اره خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نمیدانم هنوز مامان نمیدانم هنوز هفته هفدهم بارداری
فسقل فسقل قصد بارداری
مامان آلاء مامان آلاء ۱ ماهگی
مامان رقیه گل وتودلی مامان رقیه گل وتودلی هفته دوازدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته دهم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامانی🤱 مامانی🤱 قصد بارداری
مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری