کاچی تو بارداری خوبه یا نه؟

۶ پاسخ

ن اصلن خوب نیست

نه اصلا پر از گرمیه نباید بخوری

طبعش خیلی گرمه خوب نیست

سن بارداریت پایین گرم و خدایی نکرده باعث سقط میشه
اگر دلت کشیده خیلی کم‌بخور

بذار انشالله روز زایمانت بخور.الان خوب نیس

نه گرمیش زیاده

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فسقلیا مامان فسقلیا ۲ ماهگی
مامان محمد مهرداد مامان محمد مهرداد هفته هفدهم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته چهاردهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه 
🤰 مامان پناه 🤰 هفته سی‌ودوم بارداری