سرگیجه تو هفته ی ۱۴ بارداری طبیعیه؟

۷ پاسخ

اره منم داشتم خوب شد

منکه داشتم

تا آخر بارداری ممکنه باشه باهامون
من که هنوزم دارم سرگیجه رو

منم وقتی از جام بلند میشم سرگیجه میگیرم

شاخم دربیاری تو بارداری طبیعیه
فشار و قندتو کنترل کن عزیزم

فک کنم تا روز اخر طبیعی باشه😓

هنوزم سرگیجه دارم بعضی وقتا بلندمیشم

سوال های مرتبط

مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علیرضاو علیسان مامان علیرضاو علیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان جان مامان جان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🧸 مامان توت فرنگی🍓🧸 روزهای ابتدایی تولد