کیا تو ۸ هفته ضربان قلب نینیشون تا حدود ۱۶۰ اینا بوده
نینیتون چی بود؟🥹

۱۲ پاسخ

من دخترم ضربان قلبش ۱۷۵ بود

فکر کنم بچه شما پسره

واسه من شیش هفته دو روز ۱۶۵بود
دیروز رفتم نه هفته یک روز ۱۷۷بود ☹️میگن کم میشه اما مال من زیاد شده چرا بعد خودم خیلی وقت سنو تپش قلب داشتم و استرس زیاد شاید واسه اونه جفتش خیلی بالاس

من ۶هفته ۵روز ۱۴۵

عزیز شما آخرین پریودیت کی بود

مال من 170 بود نمیدونم چیه شما میدونین از قلبش جنسیتشو؟

میشه تاپیک قبلیمو جواب بدین؟🥲🥲

برای من‌سونوی اول تو ۸هفته بودم ۱۴۰بود
سونوی دوم توی ده هفته بودم ۱۷۰بود
الان پسره
ب ضربان قلب ربطی نداره

من هشت هفته ۱۶۱انتی فعلا گفته دختره

۹هفته ۲ روز ۱۸۰ انتی ۱۲هفته ۳ روز ۱۵۶ چند روز دیگه میرم انومالی جنسیتو هنوز نمیدونم

برا من ۱۵۸ پسره

ربطی نداره ب ضربان قلب

پسر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری