۴ پاسخ

من سه ساعت میزارم که قشنگ نرم شه

تو زودپز۴۵ دقیقه

حدود ۲ ساعت

من زمانشو دقت نکردم تاحالا 😅😂میذارم بپزه همش با چاقو چک میکنم نرم شده یا نه ولی بیشتر از ی ساعت میذارم بپزه

سوال های مرتبط

مامان Hossein.Helma مامان Hossein.Helma ۳ سالگی
مامان هاکان مامان هاکان ۳ سالگی
مامان پاشا مامان پاشا ۳ سالگی