۳۵ هفته برم اتلیه خیلی دیره؟

۶ پاسخ

از ۳۲ تا ۳۶ هفته همه اتلیه ها میگن بهترین زمانه

من سر دخترم ۳۷ هفته رفتم😅

من هنوز نرفتم🥲

به شرایط بدنیت نگاه کن
الان من اصلا شکمم بزرگ نیس مناسب عکاسی نیس سره این میخوام دیربرم

من ۳۵ هفته عکس گرفتم
۳۶ زایمان کردم 🤣
خوب بود زمانش ولی خب نمیدونستم قراره زود زایمان کنم

ورم میکنی
۳۲ هفته میگن بهترین تایمه

سوال های مرتبط

مامان آرشا و تو دلی👧 مامان آرشا و تو دلی👧 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آوا  🐣🩷 مامان آوا 🐣🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان لیان💜 مامان لیان💜 روزهای ابتدایی تولد