برای عکس بارداری چند هفته باید برم آتلیه؟؟

۴ پاسخ

هرموقع دیدی شکمت خوب بزرگ شده برو

ماه ۸ برو
من چند تا اتلیه پرسیدم
میگن ماه ۹ شکم بد فرم میشه
بهترین حالتی ک مامانا اومدن ماه ۸ بوده

خود عکاس میگه تو هفته 30 تا35 برو بعدش برات خیلی سخت میشه لباس باید عوض کنی پاها ورم داره

تو ماه نهم برو دیگ شکمت مشخص باشه زودتر فایده نداره ک

سوال های مرتبط

مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وششم بارداری