خانما چند هفته میرین اتلیه برای عکس بارداری

۱۰ پاسخ

من میخام ماه ۸ برم
الان ک شکمم خیلی کوچیکه

ماه هشت یا نه

من سر دخترم ۳۸هفته رفتم بعد اتلیه دوساعت بعد بدنیا اومد 😂 سعی کنید زوتر برید اتلیه

من که شکم ندارم منتظرم یکم بیاد بالا برم 🫠

از ۲۸ تا ۳۴ وقت هست

اولای آذر میرم

نمیرم.

من ۳۱ رفتم

من گفتم سی برم یا۳۳اینا

ماه هشت خوبه
من ماه نهم رفتم سر پسرم خیلی اذیت شدم🥲

سوال های مرتبط

مامان آوا  🐣🩷 مامان آوا 🐣🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی