کی برای عکس بارداری برم اتلیه ؟؟؟؟

۶ پاسخ

هفته ۳۰ نهایت ۳۲‌چون بعدش شکم میاد کم کم پایین

از هفته ۲۸ تا ۳۲ بهترین زمانشه

اگ شکمت تو ۷ماهگی خوبه اواخر ۷برو
اگ نه ۸برو

وقتی که شکمت بزرگ شد

۳۷ هفته اینا

خوش بحالتون چقدر حوصله دارین😅
پسر بزرگه‌م چهار سالشه هنوز آتلیه نبردیمش😂
جالبتر از اون اینکه ما هفت ساله عروسی کردیم ولی هنوز فیلم عروسیمونو نرفتیم تحویل بگیریم🤣

سوال های مرتبط

مامان آوا  🐣🩷 مامان آوا 🐣🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وششم بارداری
مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد