من شکمم خوب بود برای عکاسی تقریبا ۴ ماهگی رفتم یه بار
دوست داشتم با دکور کریسمس عکس داشته باشم
لباس سفید قشنگ میشه پیشنهاد میکنم یکی داشته باشید
لباس های خود آتلیه رو ببینید
از وسایل بچه و عکس سونو همراهتون ببرید
مثلا یه لباسی، جغجغه ای
پاپوش تو عکس خیلی خوب میشه
اگر اتاق و وسایلش تمخاصی داره هم همرنگ اون ببرید
آره من ۳۱هفته رفتم
هر چقدرم عکسای عروسیم داغون و بیخود شد اینا خوشگل و خوب دراومد
اندازه شکمم اوکیه ب نظرم اخه
تو هفته ما فعلا زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.