مامانا کسی آتلیه رفته برای عکس بارداری؟

۴ پاسخ

من شکمم خوب بود برای عکاسی تقریبا ۴ ماهگی رفتم یه بار
دوست داشتم با دکور کریسمس عکس داشته باشم
لباس سفید قشنگ میشه پیشنهاد میکنم یکی داشته باشید
لباس های خود آتلیه رو ببینید
از وسایل بچه و عکس سونو همراهتون ببرید
مثلا یه لباسی، جغجغه ای
پاپوش تو عکس خیلی خوب میشه
اگر اتاق و وسایلش تم‌خاصی داره هم همرنگ اون ببرید

آره من ۳۱هفته رفتم
هر چقدرم عکسای عروسیم داغون و بیخود شد اینا خوشگل و خوب دراومد

اندازه شکمم اوکیه ب نظرم اخه

تو هفته ما فعلا زوده

سوال های مرتبط

مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی