سلام برای بارداری آتلیه برم بنظرتون ؟

۷ پاسخ

اره عزیزم مخصوصا اگه اولین بچه هست

اره برو منم هی امروز فردا میکنم 😩😩

من دوستندارم برم
تازه همسرمم عکاسه ولی خب نشده بگم بیاعکس بگیر

من نرفتم

والا من دوس دارم برم،ولی شوهر نییییس خخخخ،بعدم بخاطر صرفه جویی تو هزینه میخوام عکس بدم ی آتلیه انلاین معتبر پیدا کنم برام درست کنه چنتایی

اگ شرایطشو داری و دلت میخواد برو، اگ همسرت پایه ست چ بهتر وگرنه تنها هم بری خوبه، نرفتیم مثل من نرفتی دیگ 😅

ارههه چرا که نههه یادگاریه

سوال های مرتبط

مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان آوا  🐣🩷 مامان آوا 🐣🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کایاهان مامان کایاهان هفته سی‌ودوم بارداری