من دو روز پیش رفتم
باید بری الانا شکمت پایین میاد عکسش خیلی بد میشه
من گذاشتک ۳۵ هفتع برم
من قرار بود قبل عید برم شکمم با ادیت خودش گفت یکم بزرگتر میکنه
اما شرایط اینجوری شد افتاد بعد عید🙁
تو همین هفته ها برو من سی هفته رفتم عکسام خیلی خوب شده دقیقا از چند روز بعدش ورم کردم و گرد شدم یهو
بین ۳۱تا ۳۵برو نزار
دیر بشه
من ۳۶هفته رفتم خیلی اذیت شدم نمیتونستم اصلا رو پاهام وایسم
تا قبل ۳۲هفته حتماااا برو من چند روز پیش رفتم همش پر ورم بودم 🤦🏼♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.