بی زحمت راهنمایی کنید

شیرخشک،فرزندپروری،رفلاکس

تصویر
۵ پاسخ

بهداشت خودش به ما گفت دوماه یک بار بیارین اما بچه رو نا سه ماه هر ۱۵ روز پیش پزشک متخصص خودش میبردیم الانم هر ماه

من دکتر نمیبرم همون بهداشت هر ماه قد و‌ وزن و دو ماه ی بار واکسن

من ک تاحالافقط براواکسن بهداشت بردم هرماهم برای چکاب میبرم پیش متخصص

فقط برا واکسن میریم بهداشت

تا الان که بهداشت برا واکسن دوماه ی بار برای چکاپ پیش دکترش

سوال های مرتبط

مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ ۸ ماهگی