۳ پاسخ

من الان حدود یکماه هست این قرص رو مصرف میکنم ولی نمیدونم تاثیر داشته یا نه ، هنوز ۸ بهمن نوبت سونو دارم

من دو ماه خوردم فکر نکنم آنچنان تاثیری داشته باشه آخه بچه م هفته ای ۲۰۰ گرم اضافه می‌کنه با اینکه همه چی میخورم حتی پودر لیدی میل و تمام قرص هام خارجیه با آجیل چهار مغز و همه چی

قرص ن ولی من کره بارام زمینی و کدو و قارچ و کلم و ‌... خورده بخار پز جواب بود برای وزن بچه

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی