ورم پا بعد از زایمان سزارین برای چیه؟

۶ پاسخ

یه کارکن خوب میشه یه تشت بذار زیردوش حمام پاتوبذارداخلش واب ولرم روش باز کن به یکی بگو اززانو به پایین ماساژبده زیراب گرم چندباراینکاروکن خوب میشی

موقع شیر دادن به بچه پاهات اویزون نباشه،با باند پاهاتو ببند

واسه منم شدیدا ورم کرد ولی حدودا یه هفته ای خودش خوب شد نگران نباش

با بانداژ پاهاتون ببندین محکم نبندین .بعد نیم تا یکساعت بازش کنید پاهاتون ورزش بدید .دو سه روز این کاررا انجام بدید خوب میشید .منم تو بيمارستان بهم گفتن

سعی کن استراحت کنی، پاتو از تخت آویزون نکن، دراز که میکشی یه بالش بزار زیر پاهات

زایمان طبیعی هم ورم پا میاره .تو بيمارستان با بانداژ نبستن پاهاتون

سوال های مرتبط

مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان النا و آریا🩷💙 مامان النا و آریا🩷💙 ۵ ماهگی
مامان 🎀آلا🎀 مامان 🎀آلا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی ۱۵ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۷ ماهگی