۴ پاسخ

اگه شدیده به دکترت بگو

بخاطر سرم هستن که میزنن جوراب واریس بپوش خودش خوب میشه

باید جوراب واریس بپوشی

کمبود تحرک

سوال های مرتبط

مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ ۷ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی ۱۵ ماهگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی
مامان ماهلین جان💖 مامان ماهلین جان💖 ۱۴ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی