بخاطر بی حسی اس
من سرکلاژ شدنی بی حس شدم هی مبگفتم خداروشکر سرم تکون ندادم خوبم بعد سه چهار روز مردم از سردرد تا یک هفته
سعی کن مایعات خیلی بخوری با کافئین
شاید کم خونی
عوارض سزارینه. رفع میشع خودش. سرتو ببند
طبیعی یا سز ؟
اگه بی حسی از کمر دریافت کردید واکنش بدن به مواد بی حسیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.