۵ پاسخ

من دو ماهه این بلا سرم اومده

خوبه توی ۴۰ قفل شدی من از ۲۹ قفلم😭😭

واااای منم اینجور بودممم خیلی بده

طبیعیه عزیزم منم اینطور بودم از 37هفته تا چهل هفته نگران نباش زایمان کنی دیگه خوب میشه

اخ که گفتی منم خیلی درد بدیه لامصب

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی