عزیزان سونو NT واژینال؟ یا از روی شکم انجام میشه؟

۸ پاسخ

شکمیه فقط کسایی که خیلی چاقن واژیناله

من جفتش

من هم شکمی انجام دادم هم واژینال چون دکترم میخواست

ntشکمیه

شكم شكم

شکم.

شکمیه

شکــــــم

سوال های مرتبط

مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی
مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه رنگی 🩷🎀 مامان جوجه رنگی 🩷🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری