سلام دخترا خوبین میشه برام دعا کنید اومدم سونو انتی بدم🙏

۴ پاسخ

انشاءالله سالمه عزیز منم امروز انتی دارم اینقداسترس دارم ازدیشبه نخوابیدم

هرچی باش تنش سالم باشه، خودم میگم دختر ولی همه میگن پسره

الهی که به امید خدا همه چی خوب باشه عزیزم 😍

سلام انشاءالله ک خیره
جنسیت خم بپرس ببین چی میگه بنظر خودت بچه چبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته پانزدهم بارداری
مامان دلوین🍼👶🏻 مامان دلوین🍼👶🏻 ۱ ماهگی
مامان پسرا و آیدن❤️ مامان پسرا و آیدن❤️ ۴ ماهگی
مامان آنیا 🍓❤️ مامان آنیا 🍓❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته بیست‌وپنجم بارداری