سلام خانوما اومدم سونو میشه برام دعا کنید ❤️❤️

۷ پاسخ

انشالله همه چی عالی میشه عزیزم♥️😘

شیر موز خوبه بخورم

ان شاالله با خوشحالی برگردی امیدوار به اتفاقای خوب باش نه بد

انشالله که همه چی خوبه عزیزم

شما دو قلو داری عزیزم؟

ایشالا ک همه چی خوب باشه و با لب خندون از مطب خارج بشی عزیزم اصلا بد به دلت راه نده و استرس نداشته باش همه چی خوب پیش میرع♥️

انشالله ک همچی خوبه اصن استرس نداشته باش🥺

سوال های مرتبط

مامان دلوین🍼👶🏻 مامان دلوین🍼👶🏻 ۱ ماهگی
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجوشاهـ👣ـــین مامان جوجوشاهـ👣ـــین ۷ ماهگی
مامان ماهان آیهان🤰🏻 مامان ماهان آیهان🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آلاء مامان آلاء ۱ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان عدسی مامان عدسی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۳ ماهگی
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آدرینا وتو دلی مامان آدرینا وتو دلی هفته هفدهم بارداری