سلام عزیزان
شیر خشک بعد دو سالگی چی خوبه ؟

۶ پاسخ

عزیزم هر بچه ای متفاوته شرایطش دختر من الان اصلا از لحاظ روحی شرایط باز شدن از شیر خشک رو نداره و شدید استرس میگیره. اینم بگم که روزی فقط دوبار میخوره واسه خواب. حرف کسایی که میگن شیر پاستوریزه بده و شیر خشک نده رو گوش نکن. هر مادری بهتر صلاح بچش میدونه. من نان بالای یکسال میدم

دیگه شیر محلی یا پاستوریزه

باید بگیریش از شیر بهش پاستوریزه بده

من پاستوریزه میدم بهتر بهش افتاده

چرا نمیگیری؟؟؟؟

من بیومیل و بیومیل پلاس میدم هر کدوم پیدا شه

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۲ سالگی