۳ پاسخ

هربچه ای متفاوت هست و یک شیرخشک بهتر بهش میسازه پسر منم نان و ببلاک فقط بهش ساخت

هرکدوم به بچت بسازه نان به پسرم من نمیساخت بالا میکرد بیومیل و سوپرامیل میخورد

دخترت ۲سالش شیر ماجان بهش بده

سوال های مرتبط