۶ پاسخ

سزارین من میخواستم طبیعی باشم ولی چون فشار خونم بالا بود سزارین اورژانسی شدم

باید از دکترت بپرسی ن اینجا

احتمال داره سزارین

من بارداری اولم که داشتم الانم دارم سزارین شدم

ربطی نداره

طبیعی

سوال های مرتبط

مامان نی نی🙂‍↔️ مامان نی نی🙂‍↔️ هفته بیست‌ودوم بارداری