حالا من چندبار شده بود میرفتم ازمایشگاه تا میومدم خونه پریود میشدم دیگه نمیرفتم واسه جواب 😂
ای جان اشکال نداره فقط اون خنده ی اخر 🤣
ایشالا ماه دیگه عزیزم❤️
بگو حداقل ۱ بزنین این همه راه اومدم😂
از موعودت گذشته
خب چرا عجله میکنی
خودتو اذیت نکن
هرموقع بیشتر از ۷ روز تاخیر داشتی اون موقع برو آزمایش
🙂💔....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.