بتا دادم صفر شد😐😂

۷ پاسخ

حالا من چندبار شده بود میرفتم ازمایشگاه تا میومدم خونه پریود میشدم دیگه نمیرفتم واسه جواب 😂

ای جان اشکال نداره فقط اون خنده ی اخر 🤣

ایشالا ماه دیگه عزیزم❤️

بگو حداقل ۱ بزنین این همه راه اومدم😂

از موعودت گذشته

خب چرا عجله میکنی
خودتو اذیت نکن
هرموقع بیشتر از ۷ روز تاخیر داشتی اون موقع برو آزمایش

🙂💔....

سوال های مرتبط

لیلی لیلی قصد بارداری
مامان هانا❤️ مامان هانا❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخملی🩷 مامان دخملی🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان قصد بارداری