۵ پاسخ

من هر دو روز آزمایش دادم تا رسید به ۵ واسه من خودش دفع شد بدون دارو
۲سانت ازش مونده بود دکتر قرص جلوگیری داد خوردم زود پریود شدم
هر دو روز تکرار کن حتما

🥲منم همین مشکل و داشتم تا الان ۳بار رفتم ازمایش الانم پریودم ولی هنوز نمیدونم صفر شده یا نه 🥲دکتر هم گفت بعد پریودی برم شماهم حتما برید انشالله صفرشده

منم خارج رحمی بودم ولی همش خونریزی و درد داشتم که بتام اومد پایین ۴۰روز اونم🤦🏻‍♀️۰ شد بتام خونریزی هم تموم شد

دوباره آزمایش بده احتمالا الان صفر شده دیگه

ازمایش دادی باز ۲روز بعد تکرار کن منم خارج رحمی بودم

سوال های مرتبط

مامان وانیل مامان وانیل هفته بیست‌ودوم بارداری