۲ پاسخ

منم چهار روز از پریودیم میگذره هیچی علائم ندارم ماه های قبل یک هفته بع پریودیم سینه هام درد میکرد این ماه اصلا درد نمیکنه هنوز بی بی چک هم نزدم

سلام منم مثل شمام ولی کمردرد و دل دردم ندارم

سوال های مرتبط