۳ پاسخ

من به سالونیم گذاشتم پریودی نامنظم همیشه لکه بینی داشتم دکتر گفت به بدنت نمیسازه دربیاریم هورمونی بزاریم اما الان دوماهه خوبم

اره خداروشکر عالی فقط ۳/۴ماه اول یکم پریودیات سنگین میشه یکم مراعات کنی همون یه هفته اول کراقب باشی اوکیه منکه واقعا راضیم

من یه ماه و نیمه گذاشتم ، فعلا که خیلی اذیتم

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان ۱۷ ماهگی
مامان آرسین💙 مامان آرسین💙 ۲ سالگی
مامان جوجه رنگی ها مامان جوجه رنگی ها ۱ سالگی
مامان ❤️جان❤️ مامان ❤️جان❤️ ۲ سالگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۲ سالگی