دکتر مریم روحانی تو چه بیمارستان‌هایی هست؟
دکتر خوبیه؟

۵ پاسخ

سوال منم هست،برای زایمان طبیعی خوبه کارشون؟

دکتر خوبیه ولی مطبش خیلی خلوته

اخلاق خودشون خوبه مطب اشون هم‌تمیز و خوبه

البته خواهرام،زن داداشم،و چندتا از دوستام هم پیش اون زایمان کردن،همه راضی هستن

عالیه،من زیر نظرشم،آروم و با محبت و محترم،با کمترین معطلی،بعثت،علوی،بهشتی،مسلمین هم میدونم قبلا بود

سوال های مرتبط

مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته هشتم بارداری
مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقاآرکان👼 مامان آقاآرکان👼 ۷ ماهگی