۷ پاسخ

بچه سرما نمیخوره ، به اصطلاح یخ میکنه قولنج میکنه خودشو سفت میکنه تو شکم

اگه مادر سرما بخوره ماه اخر وقتی بچه بدنیا بیاد بستری میشه سرما زده شده

من الان همینطوره خدشو سفت میکنه خیلی دردناکه🤒🥲

همون ک میگن بچه قولنج میکنه همون سرماخوردگیه که بچه خودشو سفت میکنه

🥴🥴🥴🥴🥴

اصلا همچین چیزی نمیشه😐

چطور بچه تو شکم سرما میخوره چه سوالیه این🙄🙄

سوال های مرتبط

مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا ۸ ماهگی