۵ پاسخ

منم میگرن دارم وقتی شروع میشه میخام خودمو دار بزنم فقط از دردش خلاص بشم
الانم که شیر میدم نمیتونم مسکن قوی بخورم

نوافن بخور جای تاریک بخوابی اروم میشی .باید نوشابه و کاکائو و سس اینا نخوری.
اگه بهتر نشدی حتما برو دکتر مغز ذ و اعصاب

اگر اطراف شقیقس و به چشم میزنه احتمالا میگرنیه
اگر یکم زیر چشم روی تیغه بینی و پیشانی احتمال داره سینوزیت باشه
دقت کن اگر باد میخوره یا هوا سردی میگیره سینوزیته

احتمالا میگرن داری

دو طرف سرته؟

سوال های مرتبط