سلام مامان خانوما . از چند ماهگی بچه رو بزاریم بشینه ؟

۴ پاسخ

دکتر پسرم گف شش

من از ۶ ماهگی گذاشتم

چهار ماه بنظرم ب قابلیت بچه هم بستکی داره

دختر من از ۴ماهگی درحد چند دقیقه می‌نشست روی پام.از ۵ ماه و چند روزگی میذاشتم زمین دوش بالش و حالت تکیه میدادمش.
الان میشینه دیگه ولی بازم نزدیکش بالش میذارم میتونه خودش رو نگهداره ولی گاهی میخوره زمین.
از دکترش پرسیدم کی میتونه بشینه روی پام همون ۴ ماهگیش بود.

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۸ ماهگی
مامان موفرفری🩷 مامان موفرفری🩷 ۱۰ ماهگی