خانومایی ک ببلاک میدن وزن گیریش چجوریه؟!

۲ پاسخ

ببلاک اگه ب بچه بیوفته وزن گیری عالی داره من دخترم خیلی باهاش خوب وزن گرفت ولی بهش نساخت و یبوست گرفت

خوبههه

سوال های مرتبط

مامان تبسم ترنم تینا مامان تبسم ترنم تینا ۹ ماهگی
مامان دلوین جانم مامان دلوین جانم ۱۰ ماهگی