۵ پاسخ

من ب دخترم سوپرامیل میدم

همه شیر خشک ها جز نان که خیلی سنگین تره به یه اندازه وزن دهی داره بستگی داره کدوم ب بچت بسازه . من نان خیلی خوب بود ولی معدش داشت اذیت میشد عوض کردم ببلاک میدم .فعلا نبردم وزن کنم ولی عالیه اپتامیل هم میگن خوبه

چون یک‌ بچه ببلاک می افته روش
بعضی هارواذحارمیکنه
هرکی یک جورهست

سلام اول بزارنی نی تون به دنیا بیاد

ببلاک نمیدونم ولی آپتامیل عالیه

سوال های مرتبط

مامان پرتقال مامان پرتقال ۸ ماهگی
مامان تبسم ترنم تینا مامان تبسم ترنم تینا ۹ ماهگی