من ب دخترم سوپرامیل میدم
همه شیر خشک ها جز نان که خیلی سنگین تره به یه اندازه وزن دهی داره بستگی داره کدوم ب بچت بسازه . من نان خیلی خوب بود ولی معدش داشت اذیت میشد عوض کردم ببلاک میدم .فعلا نبردم وزن کنم ولی عالیه اپتامیل هم میگن خوبه
چون یک بچه ببلاک می افته روش
بعضی هارواذحارمیکنه
هرکی یک جورهست
سلام اول بزارنی نی تون به دنیا بیاد
ببلاک نمیدونم ولی آپتامیل عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.