۷ پاسخ

من ۳۰ روزش بشه

بهترین سنه.
خواهرزادم هم دقیقاً 40روزگی ختنه کردن و بچه خداروشکر اصلا اذیت مشد. هرچقدر بزرگتر بشه انجام بدی بچه بیشتر اذیت میشه

بهترین سنه.
خواهرزادم هم دقیقاً 40روزگی ختنه کردن و بچه خداروشکر اصلا اذیت مشد. هرچقدر بزرگتر بشه انجام بدی بچه بیشتر اذیت میشه

من که نیت دارم قبل ۴۰ روزگی ختنه کنم پسرمو .
اول اردیبهشت به احتمال زیاد

بهترین سنه.
خواهرزادم هم دقیقاً 40روزگی ختنه کردن و بچه خداروشکر اصلا اذیت مشد. هرچقدر بزرگتر بشه انجام بدی بچه بیشتر اذیت میشه

من که نیت دارم قبل ۴۰ روزگی ختنه کنم پسرمو .
اول اردیبهشت به احتمال زیاد

بهترین سنه.
خواهرزادم هم دقیقاً 40روزگی ختنه کردن و بچه خداروشکر اصلا اذیت مشد. هرچقدر بزرگتر بشه انجام بدی بچه بیشتر اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان 💙هیراد کوچولوم💙 مامان 💙هیراد کوچولوم💙 ۷ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی