#فرزندپروری#پوشک#رشد#

تصویر
۲ پاسخ

واسه من یبار شد
دیگ از اون ببعد قرصو میندازم کف ماشین

اگه جای قرص انداختی اره پیش اومده دستگاه نمیتونه باز کنه درو.ولی اگه کفش انداختی نمیدونم تجربه نداشتم

سوال های مرتبط