۶ پاسخ

یکم ریزترشون میکردی بهتر بود

عالیه
ولی گوجه بزرگتر از این نبود ؟

نه خوبه

بنظر من که عالی شده مهم تازگی سبزیجاتش و سس خوشمزه درست کردنشه
من بدم میاد خیلی تزیین باشه اصلا نمیخورم ریزم باشه دوست ندارم

نه عزیزم قشنگ شده 😍

عااالی

سوال های مرتبط

مامان درسا مامان درسا ۲ سالگی