سلام دوستان چرا تپش قلب دارم ؟ت

۵ پاسخ

منم دارم

طبیعیه

سلام‌نگران نباش طبیعیه

طبیعیه منم دارم

سلام. منم دارم.
اول بارداری طبیعیه... قلبت خون بیشتری بخاطر جنین پمپاژ میکنه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و علیرضا مامان فاطمه و علیرضا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ایلدا🎀 مامان ایلدا🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان داداش سامیار مامان داداش سامیار ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری