سلام دوستان شما ها تپش قلب ندارین؟

۶ پاسخ

منم دارم

من اوایل زیاد داشتم جوری که نفسم قطع میشد زود باید مینشستم مخصوصا وقتی زیاد سر پا بودم الانم دارم گاهی زیاد سرپا موندنی خیلی بده🥹

سلام منم بعضی اوقات دارم.طبیعیه

سلام عزیزم، عادیه اینها

منم بعضی وقتا دارم

چرا من بعضی وقت ها دارم خیلی اذیت میشم

سوال های مرتبط

مامان پسر طلا🩵 مامان پسر طلا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته پانزدهم بارداری