نسکافه بخوریم ایرادی نداره فقط برای رفع هوس

۹ پاسخ

قهوه بخوری بهتر از قهوه فوریه.قهوه فوری میگن از ضایعات قهوه سوخته درست شده و فرآوری شدست.

نه عزیزم

نه گاهی وقتا موردی نیست فقط روتین هر روز نشه ... بخور نوش جان

زیاد خوب نیس عزیزم من شوهرم حتی شکلات داغو این چیزی نمیزاره بخورم

من خوردم و کلا حساس نباشید اینقدر بارداری هرچی بیخیال تر باشی بهتره

کمش ایراد نداره

زیادش خوب نیس اماا

نه عیبی نداره

ماهی دو بار اینا سعی کن بخوری کافئین خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان نی نی🤰🏻 مامان نی نی🤰🏻 هفته چهاردهم بارداری
مامان آویناومهراد مامان آویناومهراد ۷ ماهگی
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری