نسکافه مجازیم بخوریم؟
چندوقت یکبار؟

۳ پاسخ

دکترم بمن گفت فعلا نسکافه،قهوه و عسل نخور

کلا نخوری بهتره ولی میگن چن وقت یکبار مشکلی ندارع

هفته ای یک بار بیشتر نمیشه عزیزم .

سوال های مرتبط

مامان آویناومهراد مامان آویناومهراد ۷ ماهگی
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بچه هام و تودلی مامان بچه هام و تودلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یکتا👧🏻💋 مامان یکتا👧🏻💋 ۵ ماهگی
مامان بسکوییت🤍 مامان بسکوییت🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری